Onze werkwijze in 4 simpele stappen

We willen ervoor zorgen dat je gemakkelijk klant bij ons kan worden en zeker kan zijn dat je krijgt wat zoekt. Daarom hebben we ons proces hieronder in 4 simpele stappen beschreven.

Ons motto: “Wij ontzorgen u”

Laat ons al uw zorgen wegnemen terwijl wij ervoor zorgen dat uw omgeving straalt.

Ons team staat voor je klaar

Het team Premium Facilitair staat te popelen om voor je aan de slag te gaan, neem contact met ons op om te mogelijkheden te bespreken.

1. Locatiebezoek en offerte

Nadat je contact met ons hebt opgenomen plannen we een locatie bezoek. We kijken naar welke ruimtes moeten worden schoongemaakt, hoe vaak schoonmaak nodig is, en eventuele speciale verzoeken of aandachtsgebieden

Wij maken een daarna een passende offerte conform marktprijzen, hierin zijn we open en transparant

2. Start en begeleiding

Na akkoord starten we met een nul-schoonmaak. Dit stelt on in staat om de locatie goed te leren kennen en te ontdekken waar de vervuiling en andere knelpunten liggen.

Gedurende een aantal dagen wordt de medewerker begeleid. We bieden een werkprogramma en een logboek voor kleine besprekingen en wensen, en organiseren tweemaal per jaar een opfriscursus.

3. Maandelijkse kwaliteitscontrole

Maandelijks voeren we een nacontrole uit met behulp van een DKS-kwaliteitscontrole, die we bijhouden in onze Leviy-app.

We stellen een verslag op en kunnen op verzoek een rapportage per e-mail verzenden naar onze klanten, waarbij medewerkers ook worden geïnformeerd over aandachtspunten.

4. Ongoing ondersteuning en verbetering

Om onze kwaliteit te waarborgen, maken we gebruik van Leviy, waarin afspraken en kwaliteitservaringen worden vastgelegd.

Ons motto: “Wij ontzorgen u”

Laat ons al uw zorgen wegnemen terwijl wij ervoor zorgen dat uw omgeving straalt.